Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Erotikus történetek

Neked ajánlom

Válaszz egyet

Friss topikok

Linkblog

2008.11.07. 11:55 Magyar maccso

Szex a múzeumban II.

Na akkor jöjjön a csúcsok csúcsa.

Egy borús őszi délután, amikor már szinte mindenki elment, ismét betoppant Évike. Utoljára úgy 1,5 hete élveztem a társaságát és húsos farának melegét. Kicsit kérette magát, de nem tartott sokáig a noszogatás, vastag ajkai hamarosan rudimat ölelték és egy csillagokig repítő orgazmusom volt a szájába.

Ezután hátulról lovaltam meg a múzeumi szexkirálynőt, aki úgy negyedóra után szintén egy óriásit élvezett. Durva szex volt ez a mai, de emlékezetes, meg kell hagyni, illatán éreztem hogy jól beleizzadt az elmúlt percekbe és meleg, "hosszú - nyelves" búcsúcsókja is arról árulkodott, hogy ez volt a legjobb a héten, ami történt vele.

Talán fél óra sem telt el, amikor megcsörrent a mobilom. Kriszta hívott fel, akivel talán úgy 1 éve találkozgattunk. Mondtam neki, hogy dolgozom, de ő mindenképp beszélni akart volna velem, így beleegyeztem hogy bejön utánam a munkahelyemre.

Miután megérkezett, mindeféle hülyeségekről beszélt, de azért igyekeztem úgy tenni, mintha érteném és érdekelne...de úgy negyedóra után megmenekültem:

"Tudod igazából ezért jöttem" - súgta a fülembe és hosszú ujjaival megmarkolta a szerszámom.

"Úristen, ez a veszett tyúk" - gondoltam, de persze nemet mondani eszembe se jutott.

"És hogyhogy így hónapok után eszedbe jutottam?" - kérdeztem csak azért, hogy ne legyen ilyen csend... majd kicsit vonakodva elmesélte, hogy volt egy ígéretes kapcsolata, de 2 hónapja véget ért és azóta valahogy nem jött össze semmi.

Egyszerűen ki volt már éhezve, mint egy tigris és eszébe jutott, hogy én nem szoktam neki nemet mondani és a kapcsolatunk is 1-2 mozit leszámítva a szex imádatáról szólt.

Nos, nem is húztuk az időt. Lehajolt, letolta a nadrágom és hangos cuppogásba kezdett. Nyelve gyors volt és durva, de ugyanakkor gyönyört hagyott maga után.
Pár perc múlva szerettem volna változtatni a pozitúrán, de ajkai azt sugallták, hogy ezt most végig kell csinálni.

Miután hangos lihegésem abbamaradt, felállt és a szoknyájátcsak egyszerűen felhúzta és csak ennyit suttogott: "Most te jössz".

Felfektettem az íróasztalra és frissen borotvált combközébe nyaltam. Elősször csak enyhe nyögdécselést adott ki magából, de egyre nagyobb köröket lejtett a farával és én meg igyekeztem nyelvem minden mozdulatát a mielőbbi csúcsra járatására felhasználni. Két ujjammal is segítettem a helyzetet és perceken belülmeg is lett a munkám gyümölcse. Mialatt élvezett, imádtam húsos combjait harapdálni és ilyenkor mindig sikongatott is hozzá. Óriásikat tudott élvezni és ez a harapdálás még fokozta a hangulatot.

 

 

 Miután ezzel is meg voltunk, megfordítottam őt a földön és hátulról kezdtem egy újabb menetbe. Imádom hátulról a szexet, és neki ráadásul egy nagyon finom, gömbölyű popsija volt - így nekem már a látvány is egy külön élvezet volt.


Ez sem tartott sokáig, úgy talán 10 perc után meg volt a csúcs.
 

 

 

Felöltözött, elszívtunk egy cigit és elbúcsúzott.

Én meg a kellemes emlékeimet latolgattam...1 napon ugyanazon helységben 2 különböző nővel, ez a csúcsok csúcsa.

Mentségemre szóljon, hogy egyiknek sem fogadtam hűséget éé igazából sosem kérték számon tőlem. 

Szólj hozzá!

Címkék: szex cigi múzeum hátulról


A bejegyzés trackback címe:

https://erosztory.blog.hu/api/trackback/id/tr91755503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása