Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Erotikus történetek

Neked ajánlom

Válaszz egyet

Friss topikok

Linkblog

2009.07.13. 12:46 Magyar maccso

Kis cerka, kis popó, nagy cicik

Na most egy kissé őszinte leszek.

Talán a nem túl nagy méretű cerkám miatt, talán valami más miatt a kisebb termetű csajok jönnek be nekem.
Nem lövöm fejbe magam, ha kicsik a csaj mellei, de az biztos, hogy imádok a nagyobb ciciket, sőt leginkább az olyan cicit, amelynek a bimbója és az udvara minnél nagyobb - de sejtem, hogy nem vagyok egyedül.


A kisebb termetű csajok egyszerűen imádni valóan fürgébbek, könnyebbek meg ilyesmi.

Távol álljon tőlem, hogy a mackósabb típusokra egy rossz szót is szóljak, de egy 45-50 kilós csajszit lovagló pózban sokkal könnyebben emelek egy híddal a magasba, mint mondjuk egy 80 kilóst.

Na ennyi volt a szexuális tanácsadás, most jöjjön a sztori.

Évának hívják a drágát, akiről most mesélni szeretnék. Nem véletlenül kezdtem úgy a bejegyzésem, ahogy kezdtem, mert Éva egy 160 cm magas, kb. 55 kilós, kis popóval és 8-as cicikkel büszkélkedhető amazon, egyszóval egy csúcs bombázó bige.


 

 

 

 

 Azon a lakótelepen lakik ahol én, és egy bevásárlás alkalmával ismertem meg.
Meleg volt és elég lengén volt öltözve, és őszintén szólva ahogy elmeredtem az alakján, a másodperc töredéke alatt kemény lettem, mint az acél.

A következő másodpercben meg már törtem a fejem mint az állat, hogy lehet ebből valamit kihozni.

Elhatároztam, hogy pofátlanul szóba elegyedek vele.

Kicsit izgultam, de egy-két balgán sikerült mondatkör után jött egy pont, amin lehidaltam.
Megkért, hogy segítsek már neki a cipkedésben, ha úgyis egy irányba megyünk, meg én amúgy is csak 1-2 apróságot vettem.

Útközben jöttek az ismerkedős kérdések, kiderült, hogy mindketten párban élünk és utólag visszagondolva az volt benne a szép, hogy mindketten őszintén elmondtunk mindent egymásnak.

A 10 perces lassú séta vége felé feltettem a bátor kérdést, lenne e valamikor kedve egy kávéra, mert nekem nagyon szimpatikus, persze máris hozzá tettem, hogy ha tolakodónak tart, akkor csak küldjön nyugodtan a fenébe.

Pár másodperces gondolkodás után közölte, hogy másnap munka után szabadja lesz és "most jól jön egy kis társaság" - ezt kicsit ezt furának találtam, de gondoltam, csak tudja mit csinál és nem hármasban a párjával fogunk majd kávézni.

Elköszöntünk és minden zsigeremben izgultam, mert máris elképzeltem őt ruha nélkül, különböző szex pózokban. Minden szőrszálam égnek állt, de aztán gyorsan elhessegettem a gondolatokat és végeztem a dolgom.


Eljött a másnap délutánja, és "lesz ami lesz" alapon felhívtam őt (mert ugye nem felejtettem el elkérni a mobilszámát).


Na, hogy ne nagyon húzzam el a sztorit, felmentem hozzá, márt várt a kávéval, majd egy pohár bor is becsúszott, majd úgy 1 óra után előhozta, hogy a férje egy kamionsőfőr és hát nem túl sokat van otthon.

Nekem sem kellett több, máris rátértem a témára, hiszen már úgyis tudtuk mindketten, hogy miért ment könnyen a kávémeghívás.

Egy kiéhezett amazonnal hozott össze a sors, estig maradtam nála, mert a gyerek a nagyszülőknél volt és hát feledhetetlen volt a délután.

Talán nem is nagyon létezik olyan szexpozitúra, amelyiket ki ne próbáltuk volna és egy igazi bevállalós csaj volt Éva, mert még az anális szexxel is jól elszórakoztunk egy félórán át.


A lovaglópóz valami gyönyör volt vele, hatalmasakat tudott nyögni amikor a csúcsra ért.

Hazafelé úgy remegtek a térdeim, mint tinédzser koromban, egyszóval kifacsart ez a drága némber.


 

Szólj hozzá!

Címkék: szex erotikus szőke baba


A bejegyzés trackback címe:

https://erosztory.blog.hu/api/trackback/id/tr541243344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása